
نمیدانم شاید سرما خورده باشم و یا اینکه شاید دارد عشق بین ما سرایت میکندحس زیاد خوبی نیست دقیقا مثل یک سرما خوردگی تازه به نظر می آید..از عشق هراس دارم و این چون دستمال سردی دارد تبم را می گیردنمیدانم امشب سرم چه خواهد امد تبم پایین میاید و یا انچنان تب میکنم که فردا صبح کارم به تشنج هم میرسددر هر صورت صبح وقتی چشمانم را باز میکنم خواهم فهمید.شاید تب داشته باشم و به سوی تو تشنج کنم و یا اینکه این هراس انچنان تمام بدنم را یخ زده کند که حتی نتوانم قدمی از قدم به سمتت بردارمدر قلبم از دهلیز چپ عش...
ادامه مطلب